2007年8月24日星期五

速炒通心粉

 
 速炒通心粉



        我们今天有节目要出门,早餐就来个速炒通心粉,让大家吃饱肚子就好。这几天真的好累,孩子的假期都要结束而我还没机会休息。



        昨晚半夜看蔚蔚吃我煎的煎饼,露出没门牙的笑容说,“妈妈,真好吃!”我心里一阵感动。孩子,愿造物主再给我几十年的生命,我心甘情愿为你们准备一日三餐。



材料:

通心粉

红萝卜

椰菜花

鱿鱼丸

胡椒粉

Oregano

蚝油

生抽

蒜碎



做法:

1. 通心粉煮开。

2. 加上其他材料一起炒。

4 条评论:

  1. hi linnh, i hope u still remember me. Have been busy nowadays, so i seldom drop by to say hi. Is everything going on well with you? U don't sounds right to me.

    Hopefully i m wrong. May your family and you be blessed by Almighty God alwiz. I pray that U will be able to stand strong and positive to face all the troubles

    that u are facing now. XD cheers. jinz

    回复删除
  2. hi jinz



    i will always remember her in my prayer too~

    回复删除
  3. Thank you jinz and pat, I really appreciate it.

    回复删除
  4. Glad to know u r well

    pray that u will be better day by day~

    回复删除